Finally I am over you,totally unblue

 

Har varit hemma exakt hela helgen. det längsta jag har kommit från huset är typ 600 meter.. Fast idag ska jag kanske gå på bio och se New moon med cornelia. Egentligen skulle vi se den i fredags men det blev inte av för kvinnan hade glömt mobilen i skolan, så jag fick inte tag i henne <//3 Jag vill bort från umeå. Det är så dött och tråkigt här. Känns jätteskönt att jag kankse ska till åsele nästa helg. Då är det nattöppet och en massa raketer. Och ett år sedan världens roligaste kväll! haha kommer aldrig glömma. Imorgon är det skola, det känns faktiskt rätt så skönt, så slipper jag sitta hemma och rutna bort. Har varit jätte sugen på Ben&jerrys hela helgen, eller rättare sagt veckan. Men jag har varit duktig och inte löpt någon!! : D  nu ska jag äta frukost/lunch :] ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0