Making a memory

Åhå jag saknar åsele

Sjuk idag. IGEN blir riktigt sur snart, har sovigt i snart 3 dygn i rad. känner hur det värkligen kryper innom mig, om jag fick skulle jag nog gå ut i pyamas och springa runt som en galning. Men nej det är inget jag planerat att göra jusst nu hahahahaha! Men men, i helgen blire typ att se twilight med cornelia och så ska nella kanske bo hos mig. Vi får se hur det hela blir, men hur det en blir så blir det nog awsomee! Ska äta lunch snart. Mamma är hemma med gustaf som är sjuk han med, så lite sällskap får man iaf :]

HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: juliette

elvira :S:S:

lets have a talk

2009-12-01 @ 18:40:31
URL: http://juliettes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0