Sick of love songs.

Idag så hade vi fikabufé i klassen, och julklappsutelning! Fett mysigt vi hade. Våran klass äger seriöst alla. Och ni kan inte förneka det. Men jag tog med kameran, så jag bjuder på lite bilder.











Helena fick mitt paket, och det hade gått sönder under dagen, så jag döljde det med min vante


Sen hade vi gympa

hjärtsaken fick jag i min julklapp ;p



vi äger.

korv D:

Sen hade vi lunch och jag tog kort på betty och helena.




Efter det hade vi NO, och anders var sjuk. Så vi hade micke boman. Och jag helena och Lina ägde sönder. Och bara för att vi var så himla tysta och konsentrerade så slutade klassen 2 timmar tidigare!! chiiilllll. Och klockan kvart över fyra hoppar jag på bussen påväg till åsele!


Kommentarer
Postat av: ERIK FILÈM

HAHAHA OSKAR F STRIKAR EN POSE x)

btw han vill att du tar bort den:s

2009-12-18 @ 15:01:29
Postat av: Mikaela GGGG!:]

Hahah! ashärliga bilder:]

2009-12-18 @ 16:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0