Tripping down the freeway.

JULLOV!!!!!!!
Igår så hade vi fackeltåg och sedan kyrka. Sen var det jullov. Vi invigde jullovet med en DYYYR middag! Men är det lov så är det lov. En taco tallrik+cola = 100 kr. Och vars säger vi inte :]

Efter middagen for vi hem till juliette. Vi åkte pulka till sent på kvällen med Wiliam Helena Oskar och Emelie (vilket var med på middagen.) Sen så for Emelie hem. Medans vi andra for hem till juliette och såg film : D Efter det for Wiliam och Oskar hem till wiliam. Och Juliette och Helena tog bort håret på benen med någon spec kräm! Medans jag typ låg och sov på golvet :] Efter det så somnade jag fort. På morgonen såg vi på House of vax. Den var ääääcklig ): uhu... Sen så åkte jag hem med bussen. Och så missade jag först min hållplats. sen missade jag den andra. Aja, så kan det gå om man tänker för mycket på annat i guess.
Nu ska jag fixa mig och dra till holmsund : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0