You never gonna be like he was

Dålig uppdatering.. JAGVET!! men jag har haft annat för mig :]
Så däfrör bjuder jag på liiite bilder från gårdagen.

Vi hade gått från willys till ersmark, duktiga vi var! sen så hade juliettes mamma köpt världens godaste kladdkaka, så vi åt den och grädde. Och spelade in en välidigt vacker video HAHA!

Vi for ut mitt i natten och la oss på en kulle som vart vikarie för taket. Pga att dom hade bygt om hela skolan så vi tog oss inte upp så det var dåligt. Men då hittade vi en liten kulle som vi la oss på.


Sen när vi frisigt ner oss till is så for vi hem till juliette och jag somnade, sen så väkte dom mig och då la jag mig på madrassen så sov vi till klockan halv 1 då juliettes pappa väckte oss.
BILDERNA ÄR TAGNA AV JULIETTE!

Kommentarer
Postat av: juliette sedlacek

mina bilder :S::S

2009-12-13 @ 16:08:28
URL: http://juliettes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0