i kiss you and i know, it's love

Nu kommer en bildbomb från helgen.

Fredag då helena sov ver hos mig;

Helena spelar cool

nördar

nörd


Peddo frog i bakrunden

Vi gjorde kvälsfika när nördarna dragigt och så såg vi step up


Lördag, vi vaknade och helena for hem, sen så drog jag till juliette;

Vi var ganska tjocka och fikade



Sen så kom hennes lilla syster och ville bli sminkad och lekte lite model

Sen kom hennes lillasyrras kompis elsa och ville också bli sminkad

Lördag, sen for vi till helena;

Helena var söt som liten.

Vi åt middag

Sen kom oskar och han hittade lite pinsama bilder,så han log och skrattade högt ):

Sen så målade vi alla naglarna (till och med oskar)

Helenade målade oskars naglar, medans oskar målade mina, så mina blev lite fail..

Sen kom wiliam och hjalmar


Vi såg film hela natten.
Vi han se orphan, saw 6, the un born och scary movie och på söndan på dagen såg vi motorsågsmasaken, den var läskig hehe, hoppas ni är glada nu över min generöshet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0