Where'd you go?


Förlåt att jag inte uppdt nå mycket! har inte hittat usb kabeln till kameran och den är oladdad, så jaa jag pallar inte lägga in några bilder på datorn jusst nu.. Idag är det måndag, och vi såg film och hade dans idag. Ikväll blir det väll att sitta hemma as usual. Imorn så har vi sovmorgon till 9 WOHO sen har vi boxning med våran tyska lärare=världhistoriens dåligaste lärare..! Aja vi får se hur det går, och jag suger värkligen på boxning, inte min ljusa sida precis. Och det är skitjobbigt=inte bra för astman, men som tur är har jag ny astma medecin! Och jag längtar as mkt till julafton. alla ljus och mörkret och snön, som regnat bort.. ): Igår var jag med annie, vi satt hemma hos mig vid datorn och var tråkiga haha. Jag har jätte tråkigt jusst nu så jag skriver bara en massa för att ha ngt att göra, och orkade ni läsa allt är ni coola! Till middag blire kamben och ngt. För jag vill inte ha hemagjord hamburgare, det smakar SKIT! Men nu ska jag gå och duscha eller ngt, sen ska jag försöka få tag på cornelia för hon är min korv <3 heheh hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0