Fyfan.

Alla snackar om 14 åriga linnea nu för tiden typ. Och alla lixom, åhh jag fattar inte hur dom kan snacka skit om henne och ge henne fåligt rykte blablabla. Jag vet en exakt lika dan cituation för en jag känner. Och den saker är inte stor alls i tv fast det är exakt samma sak. Och alla går runt och snackar skit om det, även dom som sagt att det är så synd om linnea. Ni är bara så patetiska och kan inte inse hur svårt den perssonen har det också. Ni är ju fan helt jävla blinda. Och när jag skyddar perssonen från allt jävla skitsnack så säger ni bara emot, eller blir tysta. Åh, ni är bara så jävulst täntiga och fega för att inse hur dumma ni egentligen låter. ''Åh vars är världen påväg..'' hör man hela tiden. MEN DET ÄR JU NI SOM GÖR SÅ ATT DET BLIR SÅNT JÄVULSK SKITSNACK NI MED. idiotjävlar.
En video till som som inte fattar.


Och när jag säger exakt. så menar jag exakt. och inga undantag.

Kommentarer
Postat av: alicia

känns som inlägget är lite riktat till mig då jag skrev ett inlägg om det för nån dag sen?

men jag förstår inte vad du menar för ajag knr ingen som vart me om ngt sånt.

2010-04-11 @ 12:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0