grattis till älskling!♥

hellloooo, förllåååt för min lilla bloggpaus. Men ehh. har inte pallat uppa pga mitt liv äger. 
Måndag: Skola igen, pallar inte skriva mer en att robin började i klassen. (igen fast han gick med dom i 6an då jag inte gick ;p ) Efter skolan drog jag och mötte annie, vi köpte present till fina och sen drog vi ut och röjde runt med glass i handN (mmaaaaagnuuuum<3<3<3<3)
Tisdag: Hade skola och allt rulla på som vanligt. Efter skolan for jag in till stan och träffade fina och tommy. Vi gick runt på stan tills fem, sen följde jag med fina hem till holmsund och bakade tårta, eller insidag (utsidan gör vi idag)
Idag: Skola;p Oskar, filip, robbin och jesper hade typ inget liv så dom satt och skrämde livet ur mig (vilket inte är så svårt.) Hela lunchrasten...Men efter skolan så drog jag till stan. Solade utanför operan och väntade på finas mamma. Sen så åkte vi till holmsund och hon lämnade mig hemma hos fina, för fina har utv samtal. Och sen jag kom hem har hennes kattunge Max varit jättegosig. Och då menar jag värkligen gosig!! Han lägger sig framför datorn och dampar typ;p Men nu ska jag sluta skriva. Och ja  jusste!!!! IDAG ÄR FINA 15 ÅR!!! GRATTIIIIIS ÄLSKLIIING!


haha, var vi inte underbart söta? Och andrea är söt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0