Lies stay forever.

Hallå i stugaan.
Har nyss snackat med helena om kvällen, vi ska bada i helenas jaquzzi(stavning.?) se film och sjunga singstar. Åhå vi kommer ha så jävla kul.  Det var värkligen jätte länge sen jag sov i ersmark..): Synd nog så blire inge the gang på lovet typ. Efterssom hjalmar ska till fjällen *sadfacee* Men vi ska typ lana med wiliam, så he bli nais! Imorgon så blire att leta påskägg typ. Haha, åh det är alltid lika spännande :] påsk är ju endå påsk lixom;p

Gårdagen var mysig, efter all jävla påskmat så ringde jag august och vi satt säkert och snacka i nån timma. Det behövdes känns det som, Och någon gång på lovet tror jag jag ska ta bussen till vindeln eller någe. Det skulle vara awesome!

(har ingen bild jag kan bjuda på jusst nu :( )

Kommentarer
Postat av: bUIADBHa

NEJ HAR DU BÖRJAT PRATA MED HOMOT IGEN!`?!?!??!?

ELVIIIIIIIIIIIIIIIRAAAAAAAAAAAA.... :(

2010-04-03 @ 12:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0