som förlåt för min dåliga updatering bjuder jag påå...

...EN LISTA!!

Kompisar:

Vem är din bästa vän?: Vet inte, alla mina kompisar typ :)
Vem smsade du senast?: Fina
Vem smsade dig senast?: Fina
Vem av dina kompisar har bäst humor?: No idea faktisk
Vem vet allt om dig?: Ingen, inte ens jag ;p

Om dig själv:

Ditt namn:
Elvira
När fyller du år?: 17e okt
månadstecken: vågen
Ögonfärg: blå/grå/grön
Hårfärg: bruun
Frissa: Jusst nu  utsläpt och lockigt ;p
Vem älskar du mest på denna jord?: Ingen aning.
Vad är bäst med dig?: hahha, vet inte. Typ inget ;p
Vill du åka till något varmt land?: Yeaaaaaaaaah
Favorit band: mcr<3<3<3<3 asså nej. jag får inte börja igen..
Vad har du på dig?: underkläder pappas tröja linne och mjukisar
Gillar du att sjunga?: för migsjälv


Kärlek:

Är du kär?: vet inte, ååhh. förvirrad
Har du ett förhållande?: Med min mobil. Ja!
Är du svårflörtad?: jaaaa. eller. nella säger det.. AHAHA, OCH NEJ HON FLÖRTAR INTE MED MIG.
Vad är bäst med den du gillar/tycker om?: Ehm.....allt?
Skulle du kunna byta bort ditt ena finger för att få den du älskar?: Jora


Kommentarer
Postat av: Nän

Mamma.... :)

2010-04-11 @ 02:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0