This is the time of our lives

GOD EFTERMIDDAG!!
Min fredag har ägt, Asså vet inte varför så mycket men jag har gjort saker hela dagen värkligen. Och hela klassen har varit på jätte bra humör!:D
På morgonen så hade vi so, Jag juliette emelie och robin repade igenom våran pjäs som handlar om hur kvinnorna i grekland blev behandlade för länge sen. Haha, Istället för prov så får vi redovisa hur vi vill. Och efterssom vi äger så mkt så tog vi att vi skulle göra en pjäs! Sen vare gympa, Hände en sak. Eller en viss lärare var helt jävla idiotisk så vissa tog illa upp, så det slutade inte så bra. Men vi ska maila micke och berätta sen så får han snacka med läraren...(efterssom han inte kan ta oss seriöst.) Men aja. Lunch vare som gällde sen, på lunchrasten så gick alla och köpte chokladbollar+festis. Sen så la vi massa festisar i en hög så hoppa erik på dom, hahah det smällde lagomt högt i klassrummet ;p Sist men inte minst vare NO i 3 timmar, Men efterssom 7tokyo äger så gick det jättesnabbt. På rasten drog jag oskar och filip ut och oskar bånga trockadero på 3 sek. Cool kille ;p Sen hade vi matteprov på no'n? s: haha, ja men det gick väll sisådär.. Men jag tror jag fixart! Ahmen sen cyklade jag hem med erik och jonte, Vi stannade vid en bro och gjorde värsta planen att vi ska åka gummibåt i ån i sommar, fifan så nais! :)

Bästa tokyo♥

och stekarmicke såklart! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0