jag borde seriöst göra en kategori med listor..


Om du är singel måste du göra detta test, om
du inte gör det kommer du alltid ha otur i kärlek!

Gillar du någon nu ?
nope
Gillar du att vara singel? Asså, ibland kan det kännas förjävligt tråkigt, men jag kan ju lixom göra vad jag vill
Gillar någon dig ? no idea
Har du haft sex med hon/han du gillar nu? nej
Gillar du en kille/tjej som din kompis gillar ? nope
Har du någon kille/tjej på G just nu ? nope
Är avstånd ett problem ? ja, alltid
Är det viktigt för dig att han/hon är snygg ? asså, man har ju sina gränser
Måste han/hon ha samma intressen ? haha nej, det är bara träkigt
Kommer du alltid att vara singel ? nej det tror jag inte
Har du bra självförtroende ? nope

ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? vettefan
Hur många har du varit riktigt kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? blandat
När kramade du någon sist? igår
Saknar du någon speciell person? ohyes
Har du svårt för att bli kär? hah ja
Är du singel? bara singlar fick ju göra dethär testet? ;o
Har du hånglat med någon av samma kön? yes


HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med nån riktigt ful: yes
Hånglat med fler än 5 pers: ja
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? trordet
Gjort något riktigt dumt? om jag har
Gjort något du verkligen ångrar? ohja
Varit nykter på nyårsafton? yes
Åkt ambulans? yes
Gjort nåt olagligt? vem har inte? ;o
Blivit polisanmäld? tror inte det
Fått din mamma att gråta? yes
Slagit ner någon? då jag var liten?
Skämts över dina föräldrar? emellan åt ja
Skämts över dig själv? ja
Sagt jag älskar dig och menat det ? ja
Tar du droger? Ja varje dag weed in my heart lixom yoyo cool jag
Dricker du? varje dag såklart<3<3<3
Vilka kläder sover du i? t-shirt
Vad hatar du verkligen? idioter
Har du varit kär i någon du inte haft chans på?
Är du ensam nu? ensam hur? ;o
Vill du gifta dig? nope
Vill du ha barn? yes 2

SENASTE PERSONEN SOM:


Sov i din säng?
helena?
Såg dig gråta? ehm, typ nella förra sommarn?
Fick dig att gråta? -
Du delade en cigg med? röker itne
Du gick på bio med? clara
Skällde på dig? mamma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0