Dag 03 – Mina föräldrar

Mina föräldrar träffades när dom kanske var, ehm 20 något, vet inte riktigt. Har ingen aning om hur dom träffades häller men. Dom har varit skilda 2 gånger tror jag, eller så är det 3. Första gången (som jag minns) var när jag var 2-3 eller något. Pappa bodde i en lägenhet uppe på umedalen och mamma bodde i en lägenhet i hedlunda. Sen så flyttade dom ihop efter ett tag igen och så fick jag och ofelia en lillebror. Då flyttade vi till ett parhus på grisbacka. Innan gustaf kom så hade mamma en häst. (som jag kanske nämnde i ''om migsjälv'') Men vi behövde sälja honom när gustaf skulle födas för vi inte hade tid. Sedan så skildes som sig igen när jag gick i 2an eller 3an. Mamma flyttade till ett radhus på rödäng och pappa bodde kvar i parhuset. Och så är det atm förövrigt också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0