Dag 08 – Ett ögonblick

Alltså jag vet inte riktigt vad som menas med ''ett ögonblick'' men jag antar att det är att jag ska skriva ett minne eller något sådant. Jag tror jag väljer att skriva om ett av mina finaste minnen. Det var då jag och fina var i åsele hos Nella och Jenny. det var typ sent på sommarlovet så det han bli mörk på nätterna, Så då typ vid 2 på natten kanske, så cyklade vi ner till en sjö och lade oss på en brygga. Hela sjön var typ full med dimma och det var typ helt klar fullmåne som speglade sig i vattnet, typ det vackraste jag sett i hela mitt liv. Dock så fick ingen det på bild. Men allt var så perfekt på något  sett.
tänk er typ såhär, fast större måne och mörkare och sjärnklar himmel + lite dimma i vattnet på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0