listalalala

50 frågor om mig

1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
- har typ inte skrattat idag :c
2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
- sov <333
3. Vad gjorde du för 30 min sen?
- åt middag
4. Vad hände dig 1997?
- jag blev 1 år gammal
6. Tre ord varför du sist spydde?
- mat tävling. mhm.
7. Vilken färg är din hårborste?
- grön :s
8. Vad köpte du sist?
- julklappar
9. Vad fick du senast i present?
- minns inte
10. Vilken färg är din dörr?
-  vit
11. Var förvarar du dina pengar?
- på mitt kort?
12. Hur var vädret igår?
- vet inte, kallt som vanligt
13. Vart kramades du sist?
- på skolan
14. Vad ser du fram emot?
-  fina i helgen
15. Vad är 15?
- en siffra?
16. Vilken skostorlek har du?
- 37-38
17. Vill du klippa dig?
- nope
18. Är du över 25?
- nej :(
19. Pratar du mycket?
- inte nu, för det gör ont i min hals..
20. Kollar du på O.C.?
- då jag var liten :D
21. Har ditt namn ett "x" i det?
- nej :s
22. Känner du någon som heter Steve?
- nej, gör du det eller?
23. Hittar du på egna ord?
-  njaa
25. Är du en typiskt svartsjuk person?
- skulle inte tro det
26. Vad har du för mobil?
- donno :D
27. Vem ringde du sist?
- pappa, eller mamma, NEJ NELLA VARE
28. Biter du på naglarna?
- bara på mina konsitga plast naglar
29. Har du lockigt hår?
- ja, rip plattång (LLL)
30. Vilken konsert ska du på härnäst?
- my chem 
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
- ehm, alla är bra på sina sätt :D
32. Hur många gånger har du svurit idag?
- typ inga, haha har inte pratat vidare mkt idag så
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?
- shallashalla
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?

- vad är det?
35. Ska du jobba imorgon?
- nej, antar att jag ska vara hemma hela dagen och bah slappa ;)
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
- vet inte :o
37. Vad borde du göra nu?
- vet inte, ta en glassbåt :D
38. Har du något smeknamn?
- en massa 
39. Sover du mycket?
- då jag kan
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
- hm, typ.....harry potter c:
41. Vad ska du göra på lördag?
- träffa fina :D
42. När var du ute sist?
- igår, ehe
43. Har du gråtit idag?
- gråter aldrig, ICE COLD BABY
44. Är du en glad person?
- då jag inte har pms så ja :D
45. Har du roligt nu?
- nej :(
46. Vad äter du helst?
- ehm, choklad
47. Vem var du med sist?
-  vet inte
48. Vad heter din mamma?
- sussane 
49. Vad är hela ditt namn?
- Elvira lovisa tuffing widerstrand
50. Tycker du om någon just nu?
- kanske gillar, eller nej. eller.. jag ve tinte :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0