It was you who chosed end up like it did.

Hej gott folk, Dålig uppdatering idag. Förlåt );
Men jag har haft skola som vanligt typ, fast på bilden så åt vi kladdkaka som erik och alicia bakat efterssom det snart är alla hjärtans dag. Sen så är det öppethus ikväll. Och vår klass är typ galen av att samla in pengar. Så vi städade hela skolan för att få 2000kr. Så jäkla ovärt. Tillslut var jag så trött att jag satt i ett fönster och typ sov. Hahah, ja man blir ju trött efter att sopat golv,skurat väggar, skurat bänkar, lämna pappers insalmlingar, Plockat upp kläder från marken och dammat åvanpå skåp i två timmar. Sen efter det så for jag juliette hjalmar emelie lina och helena in till stan och åt middag.
Men nu måste jag skriva en saga som måste lämnas in imorgon. Har redan skrivigt en hel saga typ, men den suger.. Så jag ska skriva en ny om.........en skogsmulle :D


Jag som städtant?.... Nej tack.

Kommentarer
Postat av: alciia

hahaah vår städtant ser typ ut sådär :]..

2010-02-08 @ 19:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0