Let's pretend everything is good.

Hej goda folket HAHA.
Dagen har varit kul, men dryyeg. På morgonen så hade vi svenska. Men efterssom jag gjort klart allt i planeringen (duktiga jag, som brukar ligga efter med allt typ.) Så jag fick plugga till SO provet, Sen SO pluggning i 40 minuter, sen prov. Provet gick OVÄNTAT bra! Visste typ inte svaren på 2 saker. Och allt annat var jag stensäker på. Hahah jag äger! Efterssom provet gick ganska snabbt fick vi ca1½timmas lunch. Så jag åt lunch och hoppade i snön. OCH BTW: På svenskan hade vi os och grenen idag var ''slalom'' Vilket gick ut på att he en boll i ett rör och kasta sig efter den i mega snöhögen. Jag ägde, för jag typ offrade mig as mycket och kastade mig på alla snöklumpar. Fast fick ett blåmärke på knät (aa) Haha back to lunch. Efter lunchen hade vi tyska prov. Vilket inte gick så bra. Väntar bara på att få höra att jag ska ha omprov. HAha, men det var assvårt.. ): Orkar inte skriva allt jag gjorde efter skolan, för då kommer detta bli värsta mega inlägget och ingen pallar läsa.

AW TITTA VAD JAG HITTA, EN JÄTTE LITEN INEZ♥

och en stor inez :]

BTW, SÅ SKA VI GÖRA SÅ HON SKA FÅ KISSEMURRORBÄBISAR TILL HÖSTEN!!

Kommentarer
Postat av: alicia

jag kmr få omprov på spanska ):

härligt :D:D

2010-02-23 @ 21:52:42
Postat av: Trollet

ÅH FÅR JAG HÅLLA I EN MINI INEZ DÅ? :D

btw svar; MEN ELVIRA OSTEN!?

2010-02-24 @ 16:58:11
URL: http://neeelllaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0