Everybody want's to know!!!!!!!!!!!!

133 tvär feta tonårsfrågor när du har tråkigt.

är du singel? - Ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - Nej vafan
hur många har du varit riktigt kär i? - 1 om man ska tänka RIKTIGT kär.
är du kär just nu? - Ne



namn- Elvira
när fyller du år? - 17 okt D:
några piercingar? - öronen?
vad har du på dig just nu? - Underkläder, vitt linne, svart tjocktröja och mjukisbyxor
vilken årstid är bäst? - Sommarn fo sho!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Medel varmt, och typ bada i elven sen tälta med en massa!
vad tycker du mest om hos dig själv? - inget
vad är du bra på? - Vara dryg
vem älskar du mest på denna jorden? - migsjälv!! haha nejmen.. Vet inte?
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - MED NÅGON SÅKLART
vem vet allt om dig? - Ingen, inte ens jag D:
vem är den roligaste av dina vänner? - Hehe jag. Nej men den enda som fattar min humor är typ juliette
vem är snyggast av dina vänner? - hoho, vet itne ;)
vem är den du helst har filmkväll med? - Ehm.. THA GANG!
vem av dina vänner är mest "evil"? - Ingen aning
vem står dig närmast? - hmmmmmmmmm vet inte
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - njae
vem är farligast i din familj? - Min lillebror...
vem ser roligast ut i din familj? - Min lillebror!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vem är coolast? -  Höhöh, jag.
har ni något husdjur?- Ja, 2 katter 1 hund 1 fisk, och snart kanske SMÅKISSEMURROR!
vem har du mest gemensamt med? - Migsjääääääälv
vem står för underhållningen? - Hehe, jag. Nej men.. Min katt?
vem sover du oftast med? -  Täcket+kudden <3<3<3
roligaste kvällen med familjen? - hmmmmmmmm, asså.. Jagvet inte? D:
vad har du gjort idag? -  Skola, och dator+ SOVIGT.
vad ska du göra nu? - Gå till mamma och tigga sjuts till ersmark.
har du gjort något dåligt idag? - glömmt nycklarna
vad har du ätit idag?-  skolmat+macka
har du duschat idag? - ikväll
är du trött nu? - Nä
vad händer i morgon ? -  SOVA, STUDIEDAG YOU KNOW MHM!
går du i skolan? - jäs
har du varit i skolan idag? -  höhöh ne, jo det är klart.
Hur mår du just nu? - Jag vet itneD:
Har du piercat dig? - ÖRON?
Är du hungrig nu? - Nej
Vad är klockan nu just nu? -  15.37
Vilka sidor på Internet är du inne på? - blogg bdb apb
Vem ringde dig senast? - Vet inte

Vem ringde du senast?- Mammaa
Vem sms:a till dig senast? - ingen aning
Vem sms:a du till senast? - billy? eller vet inte.
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - 50 sec sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - en vecka sen
Gillar du punk? - Jag gillar all musik
Har du sminkat dig idag? - Ja, men inte mkt.
Lyssnar du på musik just nu? - OFC
Vilket är ditt favoritband/artist? - Jusst nu? Fonky fresh.
Vad gillar du för musik? -  All
Har du fler än 4 linnen? - Ja
Har du fler än 3 jeans? - Vet inte, eller.. Nä HAHA
Har du fler än 5 tröjor? - AHAHHA OM JAG HAR
Använder du mascara? - Jora
Använder du wax? - Nääe
Använder du ögonskugga? - Ibland
Använder du kajal? - Ja
Använder du hårspray? - Hahaha ja
använder du volymspray? - Mousse?
Använder du mousse? - HAHA JA.
Använder du deodorant? - eeeeeh ne.. Jo det är klart
Använder du skinspray? - ?
Använder du parfym? - Ja
Använder du läppglans/läppstift? - HAHAHAHHAHAHHAHA nej.



Uppsatt hår eller hängande? - Båda, men oftast utsläppt.
plattar/lockar du håret varje dag? Haha ja, annars skulle jag se helt fucked up.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - HAHAHAHAH nej.
Har du kysst någon idag? - ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, nä
Har du ett förhållande? - Nej
Är du romantisk? -   Om jag vill ;););)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej vafan? Är inte precis som vissa andra..
Vad hette din första flickvän/pojkvän - Min riktiga första pojkvän var August.

Hur länge höll det? - Nästan 2 månader
vill du vara singel eller ha ett förhållande? - nejfan, är så jävla läss på att vara singel.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Haha då jag gick i 2an typ
Vem sov du senast bredvid? - hm, vet itne.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - Haha nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Ingen jävla aning
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - hahahahhahahah nej.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen - Asså.. Då jag väl var kär skulle jag kunna. Men inte smart val.


Kommentarer
Postat av: neeellaa

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej vafan? Är inte precis som vissa andra..

--

det är lugnt för då jag kmr till umeå = SNART HIHEHOHAH då finns det ingen fittunge längre (a) hoppas att hon lever sina dagar roligt iaf! :D

2010-01-27 @ 18:52:51
URL: http://neeelllaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0