Forever&Always?

Höhöh tja, jag sitter inne på rummet och är osocial medans HELA filmiljen sitter i köket, Asså Mamma pappa offa och gustaf. Och pappa ska snart he in min mobil på lagning. Så jag blir typ mobil lös en månad frammåt. Tur att jag köpte ett busskort igår iaf :D Och jag ska typ till kittelfjäll i vinter. Vet inte riktigt om jag taggar eller inte, hoppas jag får ta med en kompis så jag inte blir mobbad iår igen och åker med småbarnen. Efterssom jag SUGEER på slalom hehe. Fast det är ganska kul att åka med dom. För dom typ STÖRTLOPP sen failar dom. HAHAHA åh ♥ Men nu ska jag inte skriva mer. HEJDÅ.

Lagomt snygg man var förra året i Hemavan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0