I got a litle secret for yah.

Hej gott folk. Har nyss badat, kändes as skönt. Efterssom jag typ varit hemma hela helgen och känt mig ofräsh. Men nu känner jag mig fräsh igen :D Jag saknar min mobil... Jätte mycket.. Sååååååååååå om någon är underbar och lånar ut en mobil skulle ÄGA♥ Nystädat rum har man dässutom! Det gör mig på ennu bättre humör faktiskt! Och snart ska jag kanske ut i snön med min lillebror. Det är typ 1,5m djup snö över hela vår bakgård så har vi gräft en massa tunnlar under snön :] Haha aja, pusshej

Haha, och min katt är söt. Och hon är jätte konstig. Hon skutar runt i hela huset och låtsas som om hon typ blir jagad. Och imorse så anfallde hon en tidning och typ bet sönder det D: galen_katt jag har!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0