I wish that i coud turn back time.

Hej, nu har jag kommigt hem från juliette. Igårkväll så var vi hos helena. När vi skulle bada så fick vi inte upp locket för Jaquzzin(stavning? D:) Så jag och oskar stod i Jacka +badkläder och skor i 1 meter djup snö ett bra tag och kämpade.. Men tillslut när man tappat kännsel i både ben och fingrar fick vi upp det! Då gjorde det rätt så ont när man steg ner i det kokheta vattnet. ): Sen så badade vi i säkert 2 timmar. Efter det såg vi film, Cease 38 tror jag den hette. Väldigt lik Orphan. Men det gör inget för det är min favorit film :] Haha, Aja. Rekomenderar den om ni vill se en bra skräckis. När filmen var slut och alla var så gott söm döda drog jag helena och juliette hem till juliette. Där vi somnade efter typ 1 sekund? Iallafall jag.

Jag saknar mitt hår <//3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0