All right

Godmorgon, eller ngt c:
Idag ska jag träffa nella under dagen i think sen ikv har jag bestämmt att jag ska köpa en ben&jerrys och se film med migsjälv och bara tarelungt och tänka igenom en massa saker. Och imorn ska jag kanske fara till åsele tills söndag med nella, Fast inte 100% säkert för jag hade lovat att vara barnvakt, Och om jag ska vara ärlig så är det typ skönt att vara hemma en hel kväll och typ bestämma i huset en kväll ;p Sist jag var barnvakt så satt jag och skypade med peter dennis och tobias till typ 3 på natten, haha det var ganska trevligt. Aja, kanske ska börja byta om och kleta på smink.

bild från isabelles och luddes stuga.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0