I went blind

Helueh.
I tirsdags så for jag hem till cornelia, vi såg film och snackade. Sen så for vi hem till mig och såg 8mile och snackade hela natten och sov, sen igår så for vi upp till mariedal på dagen, gick på godishuset och köpte massa godis, gick på djurmagasiner och klappade på kanin ungar som var aldelles lurviga, gick vidare till barnens hus och köpte såpbubblor, gick ner till inrednings affären under barnens hus och provade soffor och gav dom poäng, hahah, slutade med att båda fick ont i huvudet av att hoppa upp och ner till massa olika soffor i typ en halvtimma. Så vi gick till Mios och provade sängar, Sen så läg vi i en timma i varsin 29.000 kronors säng och pratade ;) den hade såndär spec dosa, åh fyfan vad skönt det var! Men vi sprang till bussen och hoppade på 5an till stan då vi sen bytte till7an och gick en bit hem till min pappa, vi åt och sen for vi och badade, sen kom pappa gustaf och vovven förbi, och mira (vovven) hoppade såklart i och badade med oss, :) Efter det for vi hem till mig hyrde deadline på voddler och såg den, Sen så vart klockan ganska mke, och vi såg på one missed call. Sen somnade cornelia, OCH SATAN DET VAR DEN LÄSKIGASTE FILMEN JAG SÄTT. Det var helt kolsvart i hela huset och jag var den enda vaken. Och jag vågade itne stänga av, så där satt jag och typ skrek ;o Sen när filmen var slut så vaknade cornelia till liv.. Och vi satt uppe hela natten och snackade igen, Sen imorse så for hon hem för att hon ska städa, och jag har också städat, ska snart dra till henne och äta middag och sova där :)

haha snygg,  Ni kommer nog få leva med mobilbilder ett tag just so you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0