California girls

Jag tänkte vara rolig och visa massa mobil bilder från 09 :)

fina var ledsen över core-store killen.

jag hade fail hårförlängning

jag hittade en rolig sak.

jag tog ut mina hårförlängningar och fortsatte vara emo

det var kallt om huvudet när jag och cornelia gick hem från skolan.

jag och cornelia åkte skridskor på gympan i 20-

jag och nella var på leos lekland :)

jag cornelia tobbe och filip for och pimplade på friluftsdagen. Mina sockar började brinna på mina fötter förövrigt samma dag.

jag såg ut som en kille och jobbade som mattant. Och småbarnen blev ledsna när det var sista dagen.. DOM SA; jag önskar du var våran mattant hela tiden.. åhh<3<33<3

jag gick på stan med massa folk.

jag pratade i telefon med min pojkvän.

jag var nydumpad och satt hemma från skolan och var emo.

jag var glad för att det var sol


jag och cornelia gick och hade häng och tog kort på våra rumpor.

jag var med elin och juliette och tittade på soluppgången på ett tak med cornflakes.

jag hittade ett kort på min pappa och hans kompis som dom tog när dom var små, min pappa till vänster förövrigt

jag hade annies timmie tröja och satte upp mitt hår och såg inte ut som ett emo :o

jag hade skolavslutning och gick äntligen ut 6an.

jag hoppade på juliettes studsmatta

jag drack cola i djungeln och hade kvar mitt liseberg åkband

jag och juliette satt ute på mitt tak och lyssnade på alla fåglar som kvittrade

jag firade midsommar i wilmas stuga, och alma posade fint

åkte traktor skopa i pernillas stuga, och hade mitt livs roligaste dygn.

for till åsele i typ en vecka och var på åselemarknad.

var i min stuga

var på gotland med tremeningarna farmor och familjen

var i åsele och grillade, och var inte emo längre.

började i 7an, Gick på grubbe 2dagar tills jag bytte till prolle.

for till åsele en helg

failade när jag skulle klippa mig och hade lugg för en kväll

det blev vinter och 09 tog slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0