-

Hejjejeje.
om en timme sitter jag på bussen on my way home. Haha skoja. men ja, helgen kommer säkert bli hur bra som hällst. Sen kommer vissa mäniskor få leva med sms bomber, ehe. När jag kommer fram så hämtar dom mig på bussan och sen ska vi äta tacos:)
Dagen har varit finfin. Svenska idrott no. På lunchen så gick jag erik robin och betty och hämtade robins cykel som han glömde på gympan(?) På vägen snackade vi en massa om missvis av saker. Sen så när vi kom fram så hade robin glömt sin cykelnyckel...Så vi fick få och bära på bakhjulet. Hahah, såg nog lite odiskret ut ;p. Sen så hade vi NO, vi disekerade ögon. fyfaaaaaaaaan. Robin och erik var helt galna, medans jag och isak stod och typ skrek. Haha, då jag skulle peta på det (med skallpellen) så började jag skrika jätte mycket och fick typ damp, men det var så jävla äckligt...Och visste ni att pepillerna bara är ett svart hål som går in i ögat? as coolt ju :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0