500e inlägget

Hej folket.
Igårkväll jag jättemega mysigt! For hem till helena med oskar, Sen så lagade vi lassange och wiliam och robin kom. Och så kom sofia och tiggde mat av oss;p Sen skulle vi dra hem till fredagsvägen och se film, så skulle helena åka på sofias moppe, men jag och sofia var så onda så vi åkte iväg (aa) sen så ringde helena och sa att sofia behövde hämta henne. Hhaha, Så kom linnea och var med oss, Sen så såg vi nighmares on blabvla, aja det vbar ngn skräckfilm. Och jag skrek sönder as always.. Sen så for robin och oskar hem med bussen, Och vi började se kick ass. Men vi han inte se klart hela, så jag helena och linnea for till bagarsrugan (helenas typ lilla egna ''lägenhet'' som är ett hus vid hennes farmor ;p) Och så åt vi vatten melon och snackade. Sen for linnea hem och jag och helena snackade lite mer och sen sov vi :)

bilderna är tagna från Linneas blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0