Congratulations, I hate you

SOLEN ÄR FRAMME, och jag är typ ledsen.. :o
Idag var det sista dan i skolan, jag vill typ inte ha sommarlov, fast endå.. Åh jag kommer dö för av saknad till alla i klassen. ): Men jag längtar endå till sommarlov, fyfan vad skönt! Och idag så har vi städat bort allt typ, skåpen tvättat bänkarna sopat, lämnat in böcker, knippsatt upp lås. Ehe...jag glömde inte alls min nyckel? :s Sen så hände det en jätte as mega äcklig sak inatt, uhu.. Orkar inter skriva den här för då kommer alla bah lol tönt. Men aja, vill inte sova i mitt rum efter inatt typ.. Imorn så är det skolavslutning klockan 8 i stan, jag kommer typ dö då vi ska säga hejdå till lina (läraren vi sjöng till.) Hon har typ varit våran extra mentor den sista veckan, för vi har typ gjort allt vi kunde för att få vara med henne denhär veckan. Men ska sluta skriva en massa nu och göra något annat ;p

imorn ska vi göra ett ''shema'' haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0