hello sunshine

Hej folket,
idag är det onsdag=skola. På morgonen hade vi engelska och vi fick ficka och så städade vi och gjorde en engelska diagnos. Sen var det lunch och då så satt jag och betty och tittade på sweet hahaha. åh<3<3 Sen hade vi matte, vi räknade färgade bilar och gjorde ett diagram av det. Sen så gjorde vi lite uppgifter om medelvärde osv. Sen så slutade vi kl2! :) Sen så drog jag och betty hem till mig, sen drog vi ut och satte oss på en äng och sprängde myggor för att vi pressa för mkt blod i dom ;s sen kom rasmus och vi for ner till vattnet och badade fötterna. Men vi orkade inte vara kvar där så vi drog hem, sen drog rasmus hem också. Efter maten så for jag och betty och badade, trodde fan aldrig att vi skulle göra det, vi satt och tveka i säkert en halvtimma ;p Och satan vad det var kallt! Men vi simmade faktiskt runt lite i det iskalla vattnet. Sen så körde vi hem henne i våran nya bil(!!!) kommer sakna den gammla... Aja, och så hämtade vi båten!
Nu ska jag ta en varm dusch! bye


Snartsnartsnart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0