Pump it up.

Hej, jag fick bara lust att skriva en massa nu.
Jag orkar inte sova, så jag sitter och tittar på tv. Har varit ute på en jätte mysig promenad i regnet med Nella och Rasmus. Vi satt i en lekpark och snackade massa och sen gick vi vidare med våra paraplyn till statoil och rasmus köpte cola och glass och godis. Sen så följde dom mig hem. Och här hemma är det inte vidare roligt, typ ser på tv tänker och vill följa med nella till åsele imorn, åhhhhhhhh åsele♥ Imorn så måste jag träffa isak och snacka, satan vad länge sedan det var jag snackade med honnom, på riktigt lixom. Sist var typ i skolan ngn gång :] hehe, sen gick jag runt med hans mössa idag, eller det är inte hans mössa utan det är min nu egentligen. För jag fick den :)

jag har kämpat
jag vill inte ge upp min vän
men allt går åt helvete
jag faller igen
som att vara inlåst i ett rum
utan något ljus
så känns de när man vet att man aldrig hittar ut
denna gropen är djupare än någonting annat
jag tittar på klockan
men tiden har stannat
tiden har gått ut
jag måste här ifrån
jag slänger mig på marken och tänker på igår

Kommentarer
Postat av: foppah:]

bara för att jag läser / följer elviras blogg måste jag kommentera(AAA)<3

2010-06-21 @ 15:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0