Det här är ingen historia, Det är min sanning.

Hej folket, Dagen har varit fin. Gjorde kärleksdikter på engelskan och hade sexualkunskap på matten, Vi har kärleks tema i veckan så vi har typ haft temat kärlek på alla lektioner och typ inte ens gjort något en att skriva dikter och spela forumspel, haha åh. 7tokyo vi är fan oslagbara. Men aja, efter skolan så hade jag tyskaomprov. Gick väll sisådär, MEN DET SPROLLAR FÖR JAG SKA BYTA TILL ENGELSKA!♥ Men då jag helena och juliette var klar med provet så drog jag till ersmark. Vi drog hem till helena, vi har sett film och bara varit almänt awesome! Och satan vad jag taggar påssk. Hela lovet kommer typ bli underbart, fast det blir inget åsele..FÖR EN VISS PERSSON ÄR I STOCKHOLM*sadface*

hoho, jag idagg. Mamma köpte en adidastjocktröja åt min då hon var i turklandet. Och den är asmegamysig:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0