I can't take it any longer.

Shah. Blogghumöret är tillbaka! Bra det :D Idag hare varit skola somvanligt. SISTA VECKAN INNAN SPORTLOVET! SKÖÖÖNTT. På morgonen var det gympa, Fotboll vare som gällde. Jag var asbra på att stå i mål. Jag ramlade typ hela tiden och så råkade jag alltid stoppa bollen, skills må jag kalla det. efter gympan vare livråd. Och vi fick sluta as tidigt, så vi hade lunch från halv11 till 12 CHILL<HAHA NELLA! Och sen vare musik, vi hade musik historia. Åh det suger :( Men bilden gjorde mig på bättre humör. Vi gjorde Aliens av lera, så mina händer stinker. Men det var kul. vart aldrig nöjd med min så tillslut gjorde jag en klump med ögon, och lila små fula händer. finfint.

När jag kom hem gjorde jag en stor kopp med varm choklad!

mmmmmumms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0