SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN.



Är du allergisk mot något? :)

Svar; Ja, pälsdjur mest katter. Ja det låter konstigt efterssom jag har 2 katter, men jag bryr mig inte så mycket om jag blir snorig precis;) håller endå undan mig från att knugga dom i mitt ansikte så jag slipper klia i ögonen.

 

1.vad är din favvo dricka?
2.vad gör du hällst på helgerna?
3.Vad har du för kamera?
4.vad slösar du mest pengar på?
5.Om du fick välja 1 sak att ta med till en öde ö vad skulle det vara?
6.Om du fick flytta vars du ville, vars skulle du flytta?

Svar; 1. Coca cola! :D

2. Kompisar

3. jag har en Sony a330

4.Jag vet inte D:

5. Haha, ärligt talat så vet jag inte.. Eller jo, en resväska med massa bra saker i :D

6. högst upp i en lägenhet i götet, fyfan vad awesome!

 

Vill du att din blogg ska bli känd, asså som paow eller dessies typ? :]

Svar; Nä gud vad jobbigt, man skulle inte ens kunna redigera en bild utan att hela sveriges ungdommar skulle få psykbryt vafan..?

 

Om du van en miljon kronor, vad skulle du göra med pengarna?

Svar; Jag skulle resa runt jorden!!:D

 

Skulle du helst gifta dig och köpa volvo med en mask eller en spindel?

Svar; HAHAHAHA, ehm. Spindel för maskar är äckliga och kan lika gärna vara en transa):

 

1,vad är din största dröm?
2.berätta om din knäppaste sexdröm ;) ?
3.om du var en lång pirat utan hår, hur skulle du känna då?

Svar; 1.Vet faktiskt inte, att alla jag kände/brydde mig om försvann

2. Jag drömmer aldrig;p

3.Jag skulle känna mig astuff som inte såg ut som alla andra:D

 

1.Vad tycker du om potatisbullar?
2.Hur stort är ditt hus?
3.Hur många bilar äger du?
4.Vad ska din förtfödda son heta?
5.Vad anser du om vampyrer?
6.Tycker du att foki är en bra förebild?
7.Har du rökt?
8.Har du varit full?
9.Kan du beskriva Juliette?
10.Vad tycker du om din klass?

Svar; 1. Dom är äckliga och gör så att gommen blir konstig ;s

2. Mitt hus hos pappa är rätt så stort med 2 våningar och 9rum om man räknar med 2toaletter+kök och vardagsrum:D och hos mamma äre en våning och 9rum med kök och allt

3.2 stycken, eller det är ju inte jag som äger dom utan mamma har en och pappa en.

4. August tror jag, för jag skulle hetat det om jag var pojke :D så då bliren lixom döpt efter mig, SMARTA JAG!

5. Överskattade, som fan!

6. Nej, hon ser ju fan ut som en pinne med ben

7.Nope

8.Nope

9.Hon är bässt förfan!

10.Den äger, den enda klassen jag någonsin kunnat lixom trivas i.

 

Vad skulle du göra om du gick vilse i skogen och det fans ingen motagning?

Svar; ringa 112 man kan ju ringa dom även om det inte finns någon motagning;p

varför ska alltid bella ligga med fittan i mot jenny? ;o

Svar; Fråga bella istället :D

 

vem gillar du?

Svar; jag är smygkär i min mobil, men shhh ingen får veta!


Skulle du tacka ja till en rymdresa?

Svar; JA FYFAN VAD KUL!!

 

hur föreställer du dig själv om 10 år? <3

Svar; Ingen aning, om det går bra för mig i skolan ska jag bli frisör:D

 

vem är din bästa vän? :)

Svar; Vet inte, asså jag känner mig så dum då jag typ placerar mina kompisar i olika fack typ bästavän och vän, Men visst jag har vissa som jag är närmare med.

 

om du fick vara känd för en dag, vem skulle du vara då?

Svar; Vet inte, Akon för han har asfint hus :D:D

 

om du fick ändra 3 saker i hela världen, vad skulle de va? ;o

Svar; 1mitt utseende 2 att allt var trådlöst, fan vad skönt. 3. Att jag var jätte rik och kunde göra vad jag ville!!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0