This time, I mean it.

Hello there, Ingen uppdatering igå pga att jag inte palla/hade något att blogga om:] Idag äre fredag, och det känns lovely! dessutom har jag inget planerat denhär helgen, vilket känns as skönt :D Det dåliga med denna helg är att fina är i tokyo, så den lilla slynan kommer jag inte få träffa på 2 veckor, And it makes me kind off sad face..

Dagen har varit bra(: Morgonen hade vi SO och skrev en massa, sen bad, vilket endå inte är så tråkigt. Det tråkiga är att man måste gå runt med lockigt hår resten av dan..menmen. Efter det vare NO, vi skulle bygga ''svävare'' men det gick inte så bra för mig hjalmar jonte och betty, korken for av och vi limmade för hålet så ballongen inte kunde blåsa ut luften och sväva..): MEN VI KOM IAF INTE SIST!!:D efter NO:n så slutade vi. Och när jag kom hem så tände jag mina red berry rökelser, så nu luktar mitt rum muuuuumma!:D

seriösiteten på högsta nivå!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0