Change me.

helluuehe.
Idag är det fredag igen, satan vad veckorna går snabbt! och snart är det sommar, omg. Jag kommer ju sakna klassen endå ): Menmen. Idag så var det skola somvanligt, so gympa och No i 3 timmar ;p Men anders äger och vi fick sluta en halvtimma tidigare<3<3<3<3 Efter skolan drog jag in till stan och träffade nella. Vi snackade en massa inne på biblan, fyfan vad jag vill till åsele! Sen åt vi middag, och drog till sjukhuset och träffade farmor. Nu har jag nyss kommit hem och ska snart vara barnvakt åt gustaf, se alvin och gänget 2 och feta mig. Och jag får pengar för det heheh :] älskar mitt liv. Men nu ska jag inte skriva mer haha, förlåt för dålig upd senaste veckan. Men jag har ett liv :)

we♥it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0