Tell me where you are

Hej på ali-hopa, hahhaha.
ons-tors-fre har ägtt!!

Ons; Vi hade skola till halv 2 och efter det frog jag in till stan och träffade fina, Vi var med cilla en stund, och provade massa konstiga kläder inne på hm HAHHA solhattarna i kassan fina och cilla hahha, jag♥mig. Men sen for cilla hem och så gjorde jag och fina, vi drog hem till mig och satt vid datorn en stund. Sen kom rasmus och vi ringde Isak och Elias(cronken). Vi drog och köpte kakor, sen for vi ner till älven och grillade kakor. Åhh det äger!! Sen så for jag och fina och såg på grubberevyn. Vi såg den sista som slutade klockan halv 1. Så sen så såg vi film och somnade (:
tors; Jag och fina drog hem till fina, Vi låg typ och sov och bara var almänt cp. klockan halv 11  gick vi ut och gick, sen satte vi oss och gungade i typ ett år och snackade en massa. Åh så himla mysigt! Sen så ''klätrade'' vi i en lekställning i lekparken HAHAHAHAH... åh fina<3<3<3<3 Sen drog vi hem, och på hemvägen såg vi en asläskig sak under ett träd. Åh fyfan.. Men när vi väl kom hem så såg vi hanna montana. Och fina somnade i mitten av filmen typ ;p Sen så såg jag klart hela, men jag kunde inte sova efterssom finas hypercp katt max hoppade omkring och bet mig i fötterna typ....slyna...): så jag smsade med tobbe (: Efterssom alla andra sov TASKIGT.. Men jag somnade nog vid typ 3 tiden efter att smsat och tittat ut och se hur det blev ljusare utomhus.
Fre(idag, eller egentligen igår efterssom klockan är över12..) ; Vaknade av att fina och hennes farsa satt och snackade om ngt, sen såg fina klart hanna montana medans jag sov typ ;p Sen så såg vi en bild på glass så vi drog in till stan för att köpa glass, och det var hur jävla varmt som hellst! 26+ föfan! När vi kom in till stan så köpte jag blåbärskulglass<3<3<3 sen drog vi hem till mig och låg och solade i 13+4821år, fifan vad härligt det var! till och med lilla tommy kunde sola lite ;) Jusste, vi träffade tommy i stan :] Men sen så kom foppa och vi hede upp studsmattan och jag har nästan brytit min lilltå. Orkar inte skriva mer en så :]

pussgodnatt♥
(jag har tattat isaks halsband.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0