Why do you say so?

HEJ FOLKET, dagen har varit ovanligt bra för att vara tisdag! På morgonen så hade vi svenska, Jag och natta kom ganska långt med afrodite. Eller ah vi har typ skrivigt ner massa fakta iaf :] Sen so och då började vi babbla om romarna och bajset. Och på lunchen så körde jag vänd tia♥x1000 Sen hade vi tyska och tyskaprov. Gick väll sisådär efterssom jag suger på tyska, men ska få byta sen i 8an!!!!!:D Men sen då jag gjort klart det hade jag rast i 45 min, så jag gick till franskan och spelade vänd tia med frassarna hahha. Sen när tyskan började igen såg vi någon film om en tjej som såg ut som en kille och sen bytte hon skola och låtsades vara kille, hahah den var fan bra c:

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0