Dag 1- om mig.

Jag heter Elvira Lovisa Widstrand. När jag var liten så bodde jag ute på landet med min mamma pappa och stora syster, Vi hade en häst som hette landril (förklarar mitt msn namn.) Bodde där tills jag var 2 tror jag, har inte vidare mycket minnen och då jag bodde där. Men senare så flyttade vi in till Umeå i en lägenhet (tror jag.) Sen så har vi mest flyttat omkring runt i Umeå. Fast nu så har mina föräldrar skillt sig så atm bor jag på rödäng och grisbacka. Jag går i 8an på prolympia i 8tokyo. Vet inte vad mer jag kan skriva faktiskt. Så ja, jag antar att det var allt.

Kommentarer
Postat av: Neellaa

SEXY MAMA TILL HÖGER, JAVISST

2010-12-01 @ 17:30:48
URL: http://neeellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0