GRATTIZ TILL MIN FINASTE.

Det finns så jävla mycket att säga. Du är min allra bästavän, En sådan som man värkligen måste leta efter att hitta. Vi är lixom två pusselbitar, som bara bassar perfekt ihop. Vi har så mycket minnen, Som alla nätter vi sagt vi ska lägga oss tidigt men slutar allid med att vi ligger och pratar i timvis, Alla gånger vi suttit utomhus och lyssnat på musik. Alla gånger vi levt enda ut till 100% Alla gånger vi gråtit tillsammans, alla gånger vi pratat i telefon i timvis, Alla gånger vi varit ute och gått och frusit fingrarna av oss, Alla gånger vi virrat omkring på okända ställen, Alla gånger vi bara suttit och moffat i oss kladdkaka och sprutat grädde överallt, Alla gånger vi skrattat åt alla fula ord vi kommit på eller alla gånger vi bara suttit och skrattat åt ingenting, Alla gånger vi varit så nervösa och spända så vi skakade av nervositet, Alla gånger vi lärt av våra misstag. Du, du gör mig hel. Du är den som jag alltid kommer minnas som min allra speciella vän. Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0