Heaven help us.

Igår så träffade jag Elin och Juliette somsagt, var skiit mysigt. Först så satt vi och snackade om en massa, sen gick vi till coop och köpte micromat, dom köpte soppa och jag lasange. Och så köpte vi en massa olika läsker som vi provade, Blev typ kär i en. Hahah, Sen när vi kom hem så skulle vi värma all mat och det tog samanlagt 30 min typ, haha. Efter det såg vi på csi och criminal minds. Sen blev alla jätte sugna på choklad så jag och elin gick upp till coop i pyamasbycor, hahahhah åh fyfan vad vi skrattade.. När vi kom hem igen så var klockan runt 10 och så spelade vi little big planet, Och så somnade juliette så matade vi henne med chips och trodde att hon sov, men hon var vaken.. Och så gick vi och la oss typ skit tidigt runt 1 typ. Fast jag och elin lekte en ritlek i typ en timme, HAHHA.
jätte skabbig bild sen i våras. Btw, Jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0