lista

Hundra sanningar om mig.

SENASTE:
Dryck: cola
Telefonsamtalet: ehm, mamma
SMS: tobias
Sång du lyssnade på: min egna kärleksaffär
Gången du grät: vet inte, 

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat någon två gånger: nej
Har någon varit otrogen mot dig: nope
Varit kär: en gång i tiden
Förlorat någon speciell person: ohja
Varit deprimerad: om jag har
Varit så trött att du somnat sittandes: yes

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: svart
färg 2: vit
färg 3: grått, eller ah gillar alla färger haha

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: yes
Fått ditt hjärta krossat: nope c:
Skrattat så att du har börjat gråta: ohja
Träffat någon som förändrat ditt liv: ja, alla mäniskor jag känner har det ;o
Insett vilka som är dina äkta vänner: Nej
Fått reda på att någon har pratat om dig: ja?
Kysst en kompis av samma kön: ja

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: vafan är det för fråga?
Hur många barn vill du ha: inga, hitils iaf
Har du några husdjur: yep
Vill du ändra ditt namn: Nej, vafan ska jag annars heta?
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var med nella, rasmus, isak
Vilken tid vaknade du idag: 12

Vad gjorde du igår runt midnatt: åkte bil runt hela umeå haha
Någonting som du längtar till: ehm, nope
Senaste gången du träffade din pappa: Igår
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: att jag lärt känna vissa mäniskor.
Vad lyssnar du på just nu: logiskt-petter
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: yes
Vad gör dig irriterad just nu: folk som hänger uten.
Vad är ditt namn: Elvira lovisa Widstrand
Stjärntecken: våg
Kille eller tjej: tjej
Grundskola: grisbacka-grubbe-prolle
Gymnasie: ingen aning
Högskola: va?
Hårfärg: mörkbrunt
Ögonfärg: blå/grå/blå
Längd: 168
Vad gillar du gällande dig själv: ehm, inget
Piercings: öron
Tatueringar: inga
Höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA:
Operation: öronen
Piercing: öron
Tatuering:
Bästa vän: Nathalie
Sporten du spelade: ehm, fotboll
Husdjur: katt häst hund
Vaccination du minns: 6års
Alkohol du drack: öl då jag var putte

JUST NU:
Äter du: inget
Dricker du: inget
Är du på väg att: somna
Lyssnar du på: men, hur många gånger har du frågat? mister cool-snook
Väntar du på: ingenting, bättre dagar typ hahaha.

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: jorå
Vill du gifta dig: nej

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller pussar: båda
Kortare eller längre: längre
Romantisk eller spontan: båda såklart
Snygg mage eller snygga armar: båda, helt klart.
Tatueringar eller piercingar: tatueringar
Känslig eller inte: inte, eller jo visst men inte värsta grinollen.
Ragg eller förhållande: förhållande
Bråkstake eller tveksam: båda

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: ja
Tappat glasögon eller linser: ja
Haft sex på första dejten: nej
Krossat någons hjärta: hoppas inte
Har du blivit arresterad: ehm.. nope
Dissat någon: ja

TROR DU PÅ:
Dig själv: nej
Mirakel: mirakel? mest typ ödet
Kärlek vid första ögonkastet: HAHAHA NEJ, så utseendefixarad är jag inte
Himlen: nej
Tomten: typ..
Att kyssas på första dejten: PALLA DEJTA
Änglar: nope


SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: ja..
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: asså, om man vill. Men jag subbade det då jag gick i 3an..
Vad kan du verkligen inte leva utan: min säng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0