Intervju om william boström.


1. Namn? – William oliver boström

2. Exakt ålder? -  14
3. Vart bor du? - åsele
4. Bor tillsammans med?  - Mamma kristoffer och angelina
5. Husdjur? - min lillebror
6. Färg på ditt hus? - gult
7. När är du född? – 960229
8. Klass? – 8:2

9. Vilket år tar du studenten? - eeehh när tar man det?
10. Något jobb? - skola
11. När ska du sova ikväll? – eeehhh vet inte
13. Duschat idag? - nej
14. Kramat någon idag? - nej
15. Pussat någon idag? - ja, NEJ JAG SKOJA BARA NEJ
16. Vad har du ätit? - eh pizza
17. Dagens klädsel? – naken, NÄ mjukisbyxor och nåhon jävla t-shirt
19. Dagens sötnos? – Simon
20. Dagens roligaste? – Simon
21. Har du många vänner? - nä, jag är mobbad
22. Hur många har du kysst? - 82, inte fan vet jag..?
23. Vem kramade du senast? - mamma
24. Hur många vill du ha sex med? -  allt som rör på sig
25. Hur många har varit otrogna med dig? - eh alla, EHHE ingen tror jag
27. Har du pojk-/flickvän? - Simon
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Simon, en annan simon.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? – Elvira widstrand, det har du redan sagt

FAVORIT:
31. Film? – ridskolan, EH JAG SKOJA fihgt club
32. Låt? – inte fan vet jag, NEJ LUGN eeehh mhhhh eeh bad company
33. Mat? – pizza
34. Dryck?- cola
37. Stad? – eeehhh, ah åse nej fan det går inte.. men jag vet inte
38. Land? – SWEDEN
39. Ämne i skolan? - sexualkunskap
40. År? - 2010

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? – din mamma
42. Personen du kysste? - eeehh, jag kom inte ihåg, det var typ någon brud i trean
43. Gången du spydde? - eeehh, förra helgen
44. Gången du grät? - igår, jag fick något i ögat
45. Pizzan du åt? - tuttifrutti, med extra beanässås idag
46. Gången du var i göteborg? - jag har aldrig varit i göteborg
47. Gången du var i stockholm? – eh, förra året
48. Gången du var full? - eh, förra helgen
49. Gången du var hög? - har aldrig varit hög,
50. Personen som såg dig gråta? – mamma

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - vitt
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? – ut och festa!!
54. Tv-spel eller datorspel? – datorspel
55. Singel eller upptagen? –  singel
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? – playahead
58. Ragga eller bli uppraggad? - ragga för i hellvette!!
59. Big brother eller paradise hotel? - paradise hotel
60. Svart hår eller blont? - blond
61. Blåa ögon eller bruna? – blåa
62. Choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller stockholm? - göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - COLA
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - eehhh, älskas
69. Leva eller dö? - dö. NÄ LEVA


ANTAL:
70. Personer du älskar? – eeeh, 12348 20, nä det är typ mamma och pappa, syskonen skit man i :)
71. Personer du hatar? jafan, det är oräkneligt
72. Personer som sagt jag älskar dig? - oräkneligt
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? – typ en
74. Glassar du ätit på en dag? – vafan, när morsan köp hem isglass äter man ju hela tin!
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? – eeh, typ 0
76. Gånger du haft minnesluckor? -  eeeh vet inte
77. Piercingar har du? – eh 8 sisådär, nä fan räknas ett man har i örat?
78. Personer du saknar just nu? - eh noll
79. Gånger ditt hjärta brustit? – eh vet itne

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Simon
81. Ska du träffa imorgon? – inte fan, asså vad äre här för jävla lista?
82. Sjöng du senast för? – Simon
83. Hade du senast en msnkonversation med? - eh, jag vet itne, eh vänta. Med dig tror jag
84. Spelade du tv-spel med senast? – eeeeee, vet inte ah max
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - SImon
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Negern som banna simon från wow
87. Förtjänar att dö? Negern som banna simon på wow
89. Vill du sova brevid inatt? - Simon

VAD:
90. Gör dig glad? – eh mat?
91. Gör dig ledsen? – eeh, eeeh, jag vet inte. När jag inte får mat
92. Vad vill du helst göra nu? – eeeh, jag vet inte
93. Önskar du att du slapp göra? – eeehm, slippa gå till skolan imorn
94. Vill du ha nu? - eeh, glass
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – eeh, en låda med ryska horor och vodka

96. Längtar du till? – eh, helg
97. Tycker du om dina betyg? - eh, no coments
98. Ångrar du i ditt liv? – eeeeeeeeeehh, nej inte fan vet jag
99. Är det bästa som har hänt dig? – nej jag vet inte. nej men pralin, nej cola sås, snus eh jag vet itne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0