Let's bring it back.

Hejsan folket, orkar egentligen inte blogga men har inget vidare val. Idag ska jag vara hemma och se film för att vädret suger, så harry potter och cocacola<3<3<3<3<3 Sen så har vi studiedag på tisdag så jag jullan och några fler ska nog ta och se på bio (igen?!) Har inte berättat om i fredags, Men vi drog och såg på grown ups den ägde! Sen så skulle vi gå till bussen efter men jullan behövde pissa så vi bah, ah men vi drar till megazone och pissar. Så jag bah, SKA VI DRA EN LAZERDOME och alla bah JA! så sagt som gjort så gjorde vi det, och fyfan vad kul det var. Förutom då oskar hoppade fram och skrämde mig så jag ramlade ner på golvet sen så sköt han mig.. är inte det fusk lixom?! aja, långt inlägg men ni älskare :)
saknar sommaren :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0