Reassure me that you'll wait for me, wait for me as long as it takes.

Hej folket,
idag så hade jag min sista tyska lektion, vi typ lekte lekar. Aschill c: Sen så för att fira så eldade vi upp alla mina tyskaböcker, fast jag sparade framsidan på min arbetsbok för juliette har typ suttigt och gjort den fin så länge så jag ska nog hänga upp den i skåpet eller ngt ;p Sen så hade vi matte, Typ spelade mattespel med betty. Efter luncen så drog jag till elevens val med betty isak och jonte, Gick runt och frös och typ satt på en jääääätteee hög ramp, typ 3 meter upp :o sen så sprang jonte ner för den, och den är var skitbrant, typ 100 grader seriöst. Sen slutade vi, drog hem och typ såg på tv. Nu ska jag se på kungarna över tylösand, eller vad det nu heter :)
Jag gjorde seriöst oskars dag när jag sa att vi skulle gå och elda upp boken? :c

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Unge!!!... Vild och Vacker!

2010-09-24 @ 14:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0