This girl tries her best everyday, But it's allgone to waste 'cause there's no one around,

TJA, dagen har varit helt ok för att vara mondag, cyklade till skolan i 3 minus i en typ tjocktröja och halsduk. Var ganska kallt och astman var rätt så dryg. Hade svenska på morgonen och började skriva på min deckare, Det är typ kul c: Sen engelska, jag och oskar satt och jobbade i workbook och snackade betyg med lärare. Till lunch blev det subway, seriöst minns inte sist jag åt där så jävla gott. På idrotten hade vi orgentering, Sen råkade vi gå in på polisområdet där man egentligen inte alls får vara, men portarna var öppna och det var ingen säkerhetsvakt där så vi bah ah sure. Sen så kom det en bil och körde och då öppnades en port, och vi bah fuck om inte vi hinnes springa ut innan dörrarna stängs är det ganska kört så vi typ sprang och han precis i samma sekund typ kände mig asball : D Sen i slutet av dagen hade vi livråd, vi gjorde typ inget det slutade ovanligt tidigt? s: Sen så snart ska jag dra till farmor och äta go middag med familjen :)
missu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0