21:25

Kom rätt nyss hem från min fett värda fotoprommis. Gick ut på någon äng där det var mins 1000 fåglar i en fet klump som flög runt överallt. Såg ascoolt ut! Tog bilder på dom också. Men det får ni se lite senare, pallar inte sitta och bomba alla bilder samtidigt så kommer jag inte ha ngt att blogga om. Det var jättelänge sedan jag skrev vad jag gjort på dagen! Har typ bara varit massa bilder, men det är ju egentligen bara bra? Och statestiken har blivit bättre! Så det gillas. Har hunnit ladda hem lite filmer och fixat mina naglar ikv också. Nu blev det en fet text. Ni som läste får en puss. Skoja bah. Eller? Hmmm
Drog en fransk manikyr med hjälp av mina coola klister skit saker jag köpte i Italien för 8 kr! Resultatet blev ju faktiskt bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0