Ni älskar listor, det vet jag

Vem?
Vem sov hos dig senast?- Ingen aning, säkert helena ;p
Vem pussade du sist? - Hampus
Vem tror du tänker på dig just nu? - Ingen aning
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? - Ofelia, vilken tur att vi far typ utomlands tsm varje år då :pPppPp
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms?- Johan
Vem har du senast ringt? - Vet inte, pallar inte kolla :)))
Vem kommer du aldrig att förlåta? - Tänker inte skriva det här (:

Vad?
Vad får dig att bli rädd? - Då folk skrämmer mig, mörker, ensamhet, tankar, ZOMBIES, clowner, björnar.. osvosv
Vad gjorde du i helgen? - Det är ju helg nu? Men förra var jag med Cornelia och Rasmus
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever?- Tagit det som ett skämt
Vad har du på dig just nu?- Kläder :ooooooooooo
Vad tänker du på just nu? - glassbåtar, nomnom
Vad för mobiltelefon har du?- iphone 4<3
Vad är det för färg på din vänsta strumpa? - all natural ;);)

Är?
Är du snygg?- ao, som faen;) Nejmen, jag tkr då inte jag är ful
Är du brunett? - Nope
Är du orolig för något just nu? - Nope
Är du lycklig? - Jadå
Är det snyggt med rosa strumpor? - Mina rosa leopardisar<3
Är du kär? - Nop
Är du oskuld? - Nope
Är du mysig? - Ja, alltså brukar ju mysa med migsjälv!
Är det snyggt att vara riiiktigt smal? - BIG BOOTY BITCHES
Är du ensam just nu? - Yes
Är det soligt ute? - Äckelmoln

Har?
Har du någonsin ljugit för en vän? - ja
Har du blivit sviken av en vänn förut? - ja
Har du plattat håret någongång? - Nej, va? :s
Har du något husdjur? - En häst, en hund, två katter, en hamster, en lillebror och en fisk. Eller nej, insåg nu att min fisk var död. fml
Har du gått ner i vikt förut? - Jadå
Har du hål i naveln? - hihi naveln är ju ett hål :pPPpP
Har blåa ögon? - ja
Har du varit i Asien? - Nej :(

Vill?
Vill du ha breda höfter? - BIG BOOTY BITCHES
Vill du vara smalare? - Sprollerollar
Vill du ha en hund? - Har en
Vill du att det ska vara soligt nu? - Njae, spelar ingen roll
Vill du ha sex just nu? - Ahmen kom dåååååååeh
Vill du vara singel? - Ja
Vill du sova just nu? - Hade gjort det isåfall

Kan?
Kan du cykla fort? - racern nummer ett är ju jag det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan du sminka snyggt? - Tycker jag nog
Kan du springa långt? - Man kan allt, bara vissa saker som är lite svårare. heh
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka?- jadå
Kan du bita dig i tån?- Jaa
Kan du vara sparsam med pengar? Ja
Kan du vara utan sex tills du är gift? - Försent

Hur?
Hur vill du ha det i ditt rum? - som det är
Hur vill du bo? - Med en pojkvän i gbg OCH EN MOPS
Hur är ditt drömjobb? - Frisör
Hur mår du egentligen? -Beraaaaaaaaaaaaaa
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? - Inte ett as
Hur många solglasögon äger du? - mångaa
Hur länge ska du vara vaken idag? - så länge jag känner före

Ska?
Ska du sova snart? - Ne
Ska du utomlands i år? - Har redan varit utomlands
Ska du ha något svart på dig imorgon? - Trore
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? - spelar ingen roll
Ska man va lång eller kort när man är kille? - Låång
Ska du duscha i morgon? - jadå
Ska du köpa något i veckan? - Ja
Ska vi sluta ställa frågor nu? - neeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0