Show me a good time, I wanna feel like this all night


DAGENS VILL HA: Vet inte, typ min feta säng hos mamma. Fyfan vad skönt att få sova i den nu.
DAGENS KLÄDSEL: shorts, t-shirt och underkläder
DAGENS FRISYR: ofixat fult
DAGENS LÅT: (låtar) T Mills – Rich Girls
DAGENS PLANER: laga en tacopaj, fixa mig och dra till Wilmas stuga
DAGENS SAKNAD: Min finis :(
DAGENS DUMMASTE: ingen aning, jag är ju smartast i världen
DAGENS MISSLYCKANDE: Jag misslyckas aldrig :S:S:S:S:S:S
DAGENS DROG: Tuggumi<33
DAGENS KÖP: Var med pappa och köpte kattmat, heh
DAGENS GODIS: Har inte ätit godis :c
DAGENS HUMÖR: Trött som faaaaaaaan. MEN NEJ, ska ta tag i livet. FÅNGA DAGEN DUVET
DAGENS CITAT: ''Finns det en så finns det flera'' hahahahahah, helena fattar det roliga...
DAGENS ROLIGASTE: Mina och Helenas fula videos vi spelade in 4 inatt på bräntberget.

Kommentarer
Postat av: Helena

vi är bara för coola!

2011-08-06 @ 17:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0