Tänkte att jag också kan göra en årsresumé.

Januari:
Jag hade lugg och mådde bra. Spenderade största delen av min fritid med Helena eller Cornelia och Wilma. Mitt självförtroende började även växa fram väldigt mycket på grund av olika saker. Desutom så började skolan gå bättre.
Februari:
Spenderade 9 dagar i Västerås med Betty. Hände rätt så mycket den månaden. Dock hade jag bara bilder från västerås.
Mars:
Började min fina fotosamling på väggen. Var i Stockholm med Andrea och såg Mcr, var alltså lyckligast på jorden. Hände dock lite dåliga också.
April:
Jag och min fina syster blev väldigt nära. Vi for även till stugan och chillade. Livet ägde lite mer dessutom för att det var vår.(Min favorit årstid.)
Maj:
Var lite små sad och började måla naglarna som en galning för det var min terapi på något sätt. Blev även blond och firade valborg som var mysigt.
Juni:
Det vart sommarlov. Jag och Helena var badass och körde moppe 24/7 till bäcksjön. Livet ägde helt eeenkeelt.
Juli:



Var i Italien, blev cp brun och chillade i Gafsele/Åsele.
Augusti:


Skaffade en Iphone, var på spontana moped utflykter med Helena och Började skolan. Gick även in i en väldigt mörk period i livet.
September:


Det började bli mörkare på kvällarna. Köpte hus i haddingen(eller ja, mamma och patrik.) och myste ofta på hippo med Ofelia. En månad som jag saknar väldigt mycket.
Oktober:
Det var fina färger överallt. Jag och Helena for till Stockholm i en vecka på prao, blev 15 bast och skaffade en ny kamera + objektiv.
November:


Mac Millers nya(och första!!!) album släpptes, hade höstlov, åkte moppe för sista gången iår och mer än så vet jag inte.
December:


Flyttade in i Haddingen, första riktiga snön kom, julkalendern började och började på jul känsla. December månad är inte helt fel!

Kommentarer
Postat av: Helena Stureson

Hatar när man blir lite småkåt av att se bilder på sigsjälv :P

2011-12-15 @ 19:06:53
URL: http://www.helenastureson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0