4 saker ni kanske inte visste.

1. Jag tror på spöken, jävligt mke också. På sista tiden har det hänt mig en massa äckliga saker innan jag ska gå och lägga mig, och har sett saker enda sedan jag var 6 år gammal. Och jag är nästan helt säker på att det finns spöken, andar och demoner. Tror dock inte på lixom the ring och såna mäninkor om du fattar? För efterssom spöken inte kan göra dig illa så. Men aja, dom flesta tror att jag är paraniod eller ngt typ.
2. Förur när jag blev rädd skrek jag, nu gör jag bara almänt jätte roliga miner. haha  ja, i sjuan så skrek jag åt allt. Jag är nog den mest lättskrämda personen jag vet. Men nu för tiden skriker jag inte, utan gör jätte roliga miner (iallafall enligt alla andra.) så alla brukar alltid komentera mina uttryck när jag blir rädd.
3. Jag är nog den mest dataokunniga människan som finns. Min 8 åriga lillebror behöver visa mig hur man startar tv'n eller kopplar in ett play station, och starta ett spel. Sen så har jag nyss lärt mig avinstalera ett program och nyss lärt mig ladda hem. det tog mig typ 4 år att fatta hur man laddar hem saker. haha, ja det finns mer pinsamma saker jag inte kan dåre gäller datorer eller tv.
4. Jag tar illa upp då någon säger att jag är lång, Jag är 170cm och hatar det. Vill vara typ max 163. men nej såklart inte, hatar att vara lång. Inge kul ass, har alltid vara den lilla i min familj med sista tiden har jag växt som ett cp. Urs, hatar då folk säger bah fan vad lång du är! för jag tar illa upp. Alltså inte bah OH NO dom sa jag var lång!! för alla säger att dom vill vara lika lång som jag, men jag vill inte bli påminnd om att jag är lång. hahha ska typ operera mig kortare....

Kommentarer
Postat av: alexxxxander

du är ju kort!

2011-02-01 @ 17:45:10
Postat av: Anonym

Sv: Då får du absolut följa mig tkr jag:) via bloglovin! :) kram!

2011-02-02 @ 19:50:08
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Postat av: Kenny

förlåt:]

visste inte att du tog illa upp då man kallar dig för lång, och jag har sagt det ganska många gånger, men du ska vara glad att du är lång själv är man typ dvärg(A)

2011-02-02 @ 22:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0